Let op! I.v.m. het coronavirus kan het bezorgen van briefpost en pakketjes een kleine vertraging oplopen. Doordat mensen thuisblijven en winkelketens de deuren sluiten, stijgt het aantal online bestellingen op dit moment sterk. Ook zien we dat er meer kaartjes worden verstuurd. 

Wij willen u bedanken voor uw begrip.

Verzendinformatie:

Artikelen welke zijn besteld en waarbij er is gekozen om af te rekenen via Ideal, Bancontact, PayPal of Klarna (achteraf betalen) worden dagelijks* verzonden. Alle bestellingen, behalve briefpost, zijn via PostNL met trackingcode via www.tracktrace.nl te volgen en zullen bij aflevering van een handtekening worden voorzien.

* Op werkdagen maandag t/m vrijdag voor 15.30 uur besteld wordt dezelfde werkdag nog verzonden.

* Donderdag 21 mei en pinkstermaandag 1 juni zijn we gesloten.


Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Vervoerskosten zijn vaste bedragen:

  • Brievenbuspost zonder track & trace € 2,95 (alleen Nederland) 

  • Brievenbuspakketje met track & trace € 4,50 (alleen Nederland)

  • Pakketjes € 5,95 (Nederland) en € 7,95 (België)


Briefpost België - Lees hier de wijzigingen per 1 januari 2020

Door internationale regelgeving, bepaald door de Wereldpostunie, moeten we een strikt onderscheid maken tussen het verzenden van documenten en goederen. Alle goederenzendingen moeten voortaan voorzien zijn van een verzendlabel met barcode. 

Omdat de landen eisen dat de informatie over zendingen digitaal en vooraf gedeeld dienen te worden, betekent dit dat alle goederenzendingen voortaan als pakket moeten worden gefrankeerd. Op die manier komt er altijd een verzendlabel inclusief barcode op. Voordeel is dat u uw bestelling nu altijd kan volgen via track & trace.

bron: PostNL


Extra verzendopties:

  • Avondlevering: U kunt er voor kiezen om uw bestelling in de avond te laten bezorgen indien u bijvoorbeeld overdag niet in de gelegenheid bent om het pakketje aan te nemen. In dit geval kunt u avondlevering aanvinken tijdens het afrekenen van uw bestelling. Aan een avondlevering zijn extra kosten verbonden van € 1,50 inclusief btw (vooralsnog alleen mogelijk in Nederland).
  • Afhaalpunt: U kunt er voor kiezen om uw bestelling af te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. 


Gratis verzending!

Bij bestellingen boven € 30,- (Nederland) en € 45,- (België) betaald u geen verzendkosten!

Meerdere bestellingen?

We raden aan om de artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen verzendkosten in rekening worden gebracht. 

Let op! PostNL is gestopt met de tweede bezorgpoging:

PostNL is gestopt met de tweede bezorgpoging. Van de pakketten waarbij de eerste bezorgpoging niet slaagt (95% van de pakketten worden bezorgd bij de eerste bezorgpoging), slaagt ook vaak de tweede bezorgpoging niet. Nu PostNL is gestopt met de tweede bezorgpoging worden de pakketten die bij de eerste bezorgpoging niet geleverd kunnen worden, hierna direct bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie afgeleverd.

Zending niet aangekomen?

Mocht u uw bestelling niet hebben ontvangen en geen melding of briefje hebben gekregen waar uw bestelling is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij u hiermee verder kunnen helpen.

Informatie Retourneren:

Herroepingsrecht/Retourzending:

Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u uw bestelling retourneren (zie onderstaande stappenplan). U hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van uw bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u crediteren.

! Belangrijk

Wanneer u een product of de gehele bestelling wilt retourneren dan is dit natuurlijk geen probleem. Let er echter wel op dat u zorgvuldig met het product en de verpakking omgaat. Uitgangspunt is dat u het product slechts inspecteert en dat deze inspectie niet verder mag gaan dan dat u dit in een fysieke winkel zou kunnen. Gebruikte artikelen kunnen wij natuurlijk niet meer verkopen. Retouren worden bij ontvangst door Lucky Touch beoordeelt en wanneer blijkt dat er waardevermindering van het product wordt geconstateerd, zal deze waardevermindering van het product verdisconteerd worden op de aanschafwaarde van het product. Zulks naar oordeel van Lucky Touch. U ontvangt hiervan uiteraard schriftelijk bericht.

Stappenplan om te retourneren


Wanneer u een account hebt aangemaakt:

  1. Log in en ga naar uw account;
  2. Ga dan naar "Geschiedenis en details van mijn bestellingen";
  3. Selecteer de order waar u een item van wil retourneren;
  4. Selecteer het product welke u wil retourneren door het vakje er voor aan te vinken;
  5. Geef een bericht mee waarom u wil retourneren (optioneel en niet verplicht). Wij gebruiken uw informatie om eventuele punten te verbeteren en kunnen uw retour dan beter begrijpen;
  6. Klik onderaan de pagina op "Retourbon aanmaken".
  7. Na ontvangst van uw retouraanvraag ontvangt u van ons verdere informatie. 


Wanneer u geen account heeft aangemaakt:

  1. Stuur een e-mail naar onze klantenservice met daarin uw retour verzoek;
  2. Vermeld in uw e-mail alsjeblieft de volgende informatie:
  • Uw voor en achternaam;
  • Uw bestellingsreferentie nummer, deze kunt u vinden op uw factuur;
  • Geef een bericht mee waarom u wilt retourneren (optioneel en niet verplicht). Wij gebruiken uw informatie om eventuele punten te verbeteren en kunnen uw retour dan beter begrijpen;
  • Uw telefoonnummer;
  • Uw bankrekeningnummer met bijbehorende naam van de begunstigde waar wij het retour bedrag op mogen terugstorten.

Na ontvangst van uw retour aanvraag ontvangt u van ons verdere informatie.


U kunt ook het Europees modelformulier voor Herroeping gebruiken om binnen 14 dagen de koop te ontbinden. 

Terugbetaling:

We streven er naar om het aankoopbedrag, inclusief de eventueel door u betaalde verzendkosten (alleen bij retour van de gehele bestelling, bij deel retouren worden de verzendkosten niet vergoed), binnen 3 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde op uw rekening terug te storten. Mocht dit om welke reden dan ook niet lukken dan mag u er van uitgaan dat het bedrag in ieder geval binnen 14 dagen, volgende op de dag waarop u de herroeping meldt, zal worden terugbetaald (mits het product door ons in goede orde is ontvangen). De terugbetaling geschiedt op dezelfde wijze als hoe u de bestelling hebt betaald.