Heb je een klacht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten (in ieder geval binnen 2 weken) via de e-mail of telefonisch.

E-mail: klantenservice

Telefoon: 020-3411530

Wij zullen je klacht nog dezelfde werkdag en uiterlijk de volgende werkdag in behandeling nemen. Laat bij een e-mail alsjeblieft je contactgegevens achter zodat wij contact met je kunnen opnemen. 

Mocht je alsnog niet tevreden zijn met hoe wij je klacht afhandelen, dan kun je terecht bij de geschillencommissie Webwinkel keurmerk. Wij zijn aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/

Ben je het niet eens met de oplossing die wij je bieden en/of wat de geschillencommissie je bied, dan kun je een beroep doen op alternatieve geschillenbeslechting. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op: Europese onlineplatform voor geschilbeslechting.