Klachten pagina

Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht laat het ons zo snel mogelijk weten (ieder geval binnen 2 weken) via de mail of telefoon. info@luckytouch.nl  of tel 0611044121. Wij zullen dezelfde werkdag of de volgende werkdag uw klacht in behandeling nemen en contact met u opnemen. Bent u niet te vreden over hoe wij omgaan met uw klacht geef ons nog een kans om het als nog voor beide partijen goed op te lossen. 

Mocht u niet tevreden zijn hoe wij uw klacht afhandelen dan kunt u ook naar de geschillencommisie gaan van ons Webwinkel keurmerk. We zijn aangesloten bij Sichting Webwinkelkeur.  https://www.webwinkelkeur.nl/consument/

Bent u het niet eens met de oplossing die wij u bieden en/of wat de geschillencommisie bied van Webwinkelkeur dan kunt u ook een beroep doen op alternatieve geschillenbeslechting. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op 

Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

De waardering van Lucky Touch bij Webwinkel Keur is 9.4/10 gebaseerd op 407 reviews.